Tuesday 27 January 2015

6 Gambar wajah sebenar anak-anak perempuan Linda Jasmine & Que Haidar





#Pergh... comel giler anak-anak perempuan pasangan  Linda Jasmine dan Que Haidar yang diberi nama Tengku Cleopatra dan Tengku Ratu.

Wajah mereka nampak sebijik macam muka Linda Jasmine pula, betul tak? Hebat penangan guru tarian AF ni kan. Hehe

#Pejam celik, pejam celik dan semakin membesar dan comel Murai Batu lihat puteri kesayangan Que Haidar dan Linda Jasmine iaitu Tengku Cleopatra dan Tengku Ratu.

Tengku Ratu Haidar dilahirkan pada 26 Oktober 2009 manakala Tengku Cleopatra dilahirkan pada 26 April 2012 di Hospital #Gleneagles Kuala Lumpur secara pembedahan.

Melihat gambar mereka berdua di Instagram milik Que Haidar, Murai Batu sangat geram dan ingin mencubit-cubit pipi anak Que.



Ditambah lagi dengan berpakaian uniform sekolah,menyerlahkan lagi kecomelan Ratu dan Cleopatra yang seperti tidak sabar-sabar untuk bertemu rakannya di sekolah.

Que juga berkongsi telatah anaknya berada di dalam kelas yang kelihatan mereka berdua sungguh gembira, mesra dan tidak menangis.

Diharapkan anak Que dan Linda membesar dengan bijak dan dapat berjasa kepada ibu dan ayahnya kelak, Inshaa Allah. Jom kita lihat foto-foto mereka.






No comments:

Post a Comment